sâmbătă, 12 iunie 2010

Castiga un week-end de vis la Moeciu la concursul pe tema vacantei preferate

Oferte litoral

Paricip la concurs Castiga un week-end de vis la Moeciu la concursul pe tema vacantei preferate
Concurs

Vacanta mea preferata (favorita favoritelor) suna cam asa :
Mie mi-ar place foarte mult sa merg undeva la munte, intr-o zona linistita, nu Predeal, care este ca Bucurestiul. Undeva unde sa scap de vacarmul orasului, de stresul de la serviciu si sa nu fie multa lume. Enjoy the silence and ... just relax. The sweet outdoors. Sa imi iau cortul, sculele de pescuit si sa ma relaxez cum numai eu stiu sa fac.
De asemenea, dupa relaxarea binemeritata, m-as duce si la mare, de ce nu? Undeva la Eforie Nord, sa fac multe bai in mare, bai cu namol, multe plimbari, sa mananc bine. Bineinteles sa fiu impreuna cu familia, sa facem poze, sa povestim, sa cantam la chitara, sa mergem la discoteca, la cafenele, restaurante, baruri, sa ne facem de cap. Sunt casatorit de putina vreme, asa ca eu sunt de doua feluri : cand omul matur, familist convins si responsabil, cand tanarul extrovertit, pus pe distractie si care ”just don”t give a damn”. Am face, bineinteles si niste gratare de pomina cu mici, carnati, pulpe de pui si, bineintels udate cu multa bere rece ca gheata. Asta ar fi pentru mine si pentru familia mea vacanta ideala. Din pacate, pentru asta iti trebuie si bani.Deci, am voie cu deci pt ca e concluzie, ma duc la Munte, stau la cort acolo, apoi ma duc pe Litoral, dar aici nu merge la cort, aici imi iau Cazare litoral, ceea ce va recomand si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu